Look fantastic si luna aprilie



                                                              Hello, dragilor!

A venit randul sa va scriu si despre beauty box-ul lunii aprilie. Stiu, suntem in Iulie, dar incerc pe cat posibil sa actualizez postarile.

De asemenea, ca si in lunile trecute, am fost incantata si multumita de produsele primite de la look fantastic, deja acum astept a 7-a cutie, cea pentru Iulie. Facem treaba buna impreuna :)


In mare, acestea au fost produsele.
Am primit ca de obicei revista Elle si :
 Iluminator pudra marca Laura Geller, 8g, a fost super bine-venit, mai ales acum ca a venit vara. Este din ingrediente naturale, fara parabeni si chimicale. Se poate folosi atat pe tenul curat, ca un plus de luminozitate sau ca un finisaj peste fondul de ten.

 Mini crema demachianta Omorovicza, este fabricata in Budapesta, nu contine sulfati, are 25ml, indeparteaza excesul de sebum si impuritatile.
 Gel pentru curatarea mainilor Merci Handy,30 ml, e numai bun pentru tinut in geanta zi de zi, eu il folosesc des mai ales la serviciu unde utilizez in permanenta tastatura si mouse-ul. Are miros de vanilie. 

 Crema de fata Madara, 20 ml, cea neagra, este organica, bogata in antioxidanti, inca nu am testat-o.
 O mini crema pentru picioare, 10 ml, bogata in Vitamica C, de asemenea foarte utila pe timp de vara.
 Masca de fata Pomegranate, extrem de hidratanta si cu un miros foarte fain.
 Si ultimul produs, o mini masca de par regeneratoare Caviar CC Cream, protejeaza impotriva umezelii si a razelor UV. Se poate folosi si cu o alta masca in acelasi timp. 

Acestea au fost "bunatatile" primite in luna Aprilie. Nu stiu daca am mai spus pana acum, dar tot ce am primit pana in momentul de fata, creme, masti, seruri, toate au un miros extrem de placut si persisent. Un miros dulce, dar totodata fresh, racoritor.

Astept, like usually, parerile si opiniile voastre si de ce nu, sfaturile in materie de beauty. Kisses! 






Comentarii

Postări populare