Abonament lookfantastic



                                                      Bunaaa,bunaa!!


           Abia asteptam sa scriu acest articol! :)

Va voi povesti aici experienta mea cu lookfantastic. Urmarind diverse blogger-ite,am dat peste o postare in care era vorba despre site-ul lookfantastic.com. Site-ul este un shop online care comercializeaza produse cosmetice si de ingrijire profesionale,precum Kerastase,Moroccanoil,Clinique,NARS sau Estee Lauder.
Pe langa faptul ca iti poti cumpara diverse produse de beauty,site-ul vine si cu o chestie tare faina.Iti poti face un abonament online care se numeste beautybox. In momentul in care ajungi pe site,avem insirate o lista cu :Make-up-Face-Body-Hair etc si printre ele este si Beautybox.
Beauty box este o cutie de cosmetice pe care o primesti lunar.Iti poti face abonament pe 3,6 sau 12 luni. Eu mi-am facut abonament pentru 12 luni,dar in cazul in care nu sunt multumita il pot opri oricand.In momentul in care alegi perioada pentru abonament,vei primi lunar cutia cu cosmetice.Cu cat perioada de abonament este mai mare,pretul este mai mic :), deci mai avantajos.
La abonamentul meu de 12 luni,lunar the beauty box ma cota 15,50 euro,adica vreo 67 Ron. Daca de exemplu optezi pt un abonament de 3 luni,atunci pretul este de 20 euro,cum va spuneam,mai mult.
Selectezi durata abonamentului,iti faci eventual un cont pe site si incepi sa iti completezi datele:adresa,nume,telefon etc precum si datele unui card,Visa,Mastercard etc.
Da,trebuie sa introduci datele cardului pentru ca in momentul in care cutiuta pleaca spre tine,banii se retrag automat din contul tau si asa funtioneaza pe tot parcursul abonamentului..mie,sincer,mi se pare destul de ok costul acestei cutiute.
Am dat prima comanda luni si am primit coletul vineri,ceea ce a fost destul de ok.
Ce doresc sa mentionez este faptul ca la prima beauty box se plateste si un trasport de 10 euro.Aceasta taxa de transport se percepe numai la prima cutie! Update: desi aparant am crezut ca se percepe si taxa de transport pentru prima cutie,am verificat un extras de cont.Mi-a fost extrasa fix suma pentru colet,15,5 euro(echiv in lei) fara alte taxe.Super!
Initial, pe site scria ceva de posta,iar eu tot cautam in cutia postala un aviz ceva,cand de fapt m-au contactat cei de la Fan Curier. Probabil platind si taxa de transport,coletul a venit prin curierat. Ma gandesc ca lunile viitoare daca nu se mai percepe transport,se vor primi postal. Deci in total mi s-au retras cam 120 Ron din cont.



Initial,asa arata cutia,bineinteles ca a fost sigilata :) M-au impresionat placut ca pe langa produse am primit si un catalog de-al site-ului si revista ELLE(in engleza). Totusi,numai revista in magazin este 13 lei daca nu ma insel..
Cutia este dintr-un carton foarte tare,cu siguranta o voi refolosi pentru depozitat chestiute.
Iar produsele sunt ; ( de la stanga la dreapta)
 1.Liquid Glow- este un fard foarte cremos visiniu cu sclipici.Imi pare rau ca nu am o poza in care sa se vada exact nuanta.Contine unt de cocos.
Nu am avut pana acum ocazia sa il folosesc :)
2.Este o lotiune de fata cu extras si miros de trandafir, 35 ml, este foarte revigoranta si functioneaza ok si ca demachiant.
3.Este o masca de par care miroase foarte fresh,dar din pacate nici pe aceasta nu am reusit sa o testez indeajuns incat sa pot spune exact ce proprietati are.Update:Am terminat tubul,mi-a mirosit parul foarte fain si l-a lasat foarte moale..probabil o sa caut sa o achizitionez din nou,poate intr-o cantiate mai mare:D
4.Este un fel de tratament de gene/sprancene, 4,5 ml, nu l-am incercat,dar pare sa fie destul de profi si cu siguranta cand il voi testa nu are ce rau sa faca.
5.Un rimel foarte bun, 8 ml , pe acesta l-am folosit,este chiar fain,nu lipeste genele si nici nu le incarca,eu cel putin pot afirma ca le bate pe cele de la L'Oreal,parerea mea.
6.Si ultimul obiect este o penseta foarte profi,are capetele foarte ascutite si este usor de manuit.La mine s-a simtit diferenta intre penseta veche clasica si aceasta,atat la partea tehnica si cat estetica(parca nu m-a mai durut deloc cand m-am pensat cu ea :D ).Despre penseta am citit numai review-uri bune.Din ce am citit pe pagina de facebook a site-ului,cam toata lumea cand primeste prima cutie,primeste aceleasi produse,iar toate abonatele erau incantate de aceasta penseta..si nu numai :)

Eu,personal,am fost placut surprinsa de produse.Desi momentan nu le-am folosit foarte mult,voi reveni cu articol cand le termin,astfel incat sa am o opinie bine pusa la punct despre ele.Sunt marci de calitate,foarte cunoscute,iar strategia lor de marketing este chiar interesanta.Exceptand prima comanda la care se adauga si transportul,pentru 67-68 Ron lunar se merita abonamentul.Ah, si inca un lucru tare fain este ca nu stii ce primesti :)).Stii doar ca trebuie sa primesti cutia dar nu ti se spune ce contine sau in ce numar sunt produsele. 


Va recomand sa va faceti un abonament,macar pentru 3 luni,sa incercat,sa vedeti cum decurg lucrurile,daca sunteti multumite,iar daca dupa prima luna nu vi se pare ok puteti opri abonamentul,nu este nici o problema.Nu aveti absolut nimic de pierdut.Plus ca aveti pe site si un cod cu care veti avea 15% reducere daca va plasati o comanda online.

Eu abia astept a II-a cutie,va veni undeva prin 20 februarie,sunt super incantata!
Pentru intrebari/opinii va astept aici sau pe pagina de facebook.Va las imediat link-urile!





Comentarii

Postări populare