Farmec-sampon Ichtiol



                                                       Salutari !!

In primul rand va urez La multi ani !! Sa fiti sanatosi si plini de viata!!

In acest articol v'il prezint pe Samponul anti matreata cu Ichtiol ,Gerovital Plant,Farmec.

Eu mai am un articol in care v-am povestit experienta mea cu un alt sampon Farmec anti matreata,experienta placuta,care m'a determinat sa le folosesc in continuare sampoanele. Pe acesta l'am ales deoarece m'a atras compozitia lui.
Ichtiolul: ulei sulfuros, din roci care contin fosile de pesti, folosit in tratamentul diverselor boli de piele.Produs obtinut prin distilarea sisturilor bituminoase si folosit in medicina ca antiseptic, antipruriginos - sulfonat din sisturi bituminoase.
 Piroctonolamina sau octopiroxul este o substanță activă eficientă împotriva fungilor (ciupercilor) și bacteriilor.
Octopirox-ul este un antifungic cu un spectru foarte larg de actiune demonstrat și prin studiile in vitro.
Octopiroxul impreuna cu Ichtiolul prezinta actiune antifungica, cu proprietati antiinflamatoare si antiseptice, actioneaza util in infectii ale pielii sau alte inflamatii ale foliculului pilos,regleaza nivelul seboreic si calmeaza iritatiile, inflamatiile.
Pe langa aceste beneficii,samponul revitalizeaza parul,acesta devenind mai stralucitor si matasos.
Modul de utilizare este cel clasic:samponat-masat scalp-clatit.
Eu ,personal,ma declar super multumita de el.E adevarat ca mirosul lui nu este unul tocmai adorabil.Nu are un miros dulce,este mai degraba un miros un pic intepator,datorita ingredientelor,dar parul nu ramane cu vreo mireasma neplacuta,ci mai degraba cu un miros fresh.
Eu am parul cret,des,iar scalpul meu este predispus usor la matreara si exces de sebum,iar sampoanele Farmec sunt solutia mea la orice problema capilara.
Costa in jur de 13 lei,dar face minuni!


Comentarii

Postări populare