Buuuna!

In articolul de astazi vorbesc despre benzile de albire Crest 3D white.

Am tot citit articole despre aceste benzi, despre cat de eficiente sunt sau nu si am decis sa le incerc pe pielea mea, sau dintii mei cum s-ar spune.
Am comandat benzile de aici http://www.albirea-dintilor.com/
Sunt multe site-uri care comercializeaza, dar in urma review-urilor citite, am decis sa le comand de la ei.
Ce trebuie stiut despre benzi este faptul ca le gasiti in mai multe variante , si anume ele difera in functie de procentul de peroxid de hidrogen. Se gasesc cu 6%, 9%, 10%, 14%, iar site-ul promite ca in curand va comercializa si cu 0% peroxid.
Cum spuneam, am tot citit pareri, iar multe dintre fetele care au incercat benzile au spus ca au avut ceva dureri datorita faptului ca au dintii sensibili si optasera pentru benzile cu 14% peroxid.
Le-am scris pe chat-ul site-ului ca doresc sa-mi achizitionez si eu un pachet cu 5 benzi (5 zile ) si nu stiu pentru care sa optez tinand cont ca nu am intampinat pana acum probleme cu sensibilitatea dintilor. Am primit raspuns foarte repede si mi-au sugerat sa le incerc pe cele cu 9% sau 10% si in functie de rezultat, dupa ce le incerc pe acestea,le  pot alege pe cele de 14%.
Am comandat 5 pliculete, a cate 2 benzi pliculetul, iar cu tot cu transport prin curierat cred ca am platit undeva la 120 de lei.
 Cu dintii mei nu am poze before/after pentru ca rezultatele nu au fost atat de vizibile incat sa se vada in poze. Benzile le atasam seara, dintii nu trebuiau spalati inainte si le tineam in jur de 25-30 de minute. Dupa ce le dadeam jos, ma clateam cu apa de gura pentru ca se intampla sa mai ramana gel pe dinti, iar dupa nu mai mancam absolut nimic.

Dupa cum spuneam, rezultatele nu au fost "wow", da, s-a observat ca dintii mei erau mai albi, dar nu atat de albi precum ma asteptam in urma reclamelor. Am simtit foarte putin dintii sensibili, dar nu pot spune ca am intampinat dureri sau discomfort nici cat tineam benzile, nici dupa.

Mi-am propus sa le achitionez si pe cele cu 14% peroxid, eventual mai multe plicuri, sa incerc tratamentul pe o perioada mai lunga de timp, poate rezultatele vor fii altele.

Daca ai experimentat benzile, astept un feedback. :)


Comentarii

Postări populare