Sondajele online, platite sau nu ?




                                                                        Buna!

In articolul de astazi lasam un  pic partea de beauty deoparte si va povestesc despre sondajele online.

Exista foarte multe discutii pe tema sondajelor, daca sunt sau nu platite si daca totul este o treaba serioasa sau doar o pierdere de timp. Intr-adevar, sa faci prea multi bani din sondaje nu ai cum, indiferent cat timp liber ai sau pe cate site-uri de genul ai cont, pentru ca ei niciodata nu vor sta sa iti trimita tie sondaj din 5 in 5 minute. Dar sa castigi din timp in timp cate un ticket,2 cadou se poate :)

Eu, personal, nu am cont decat pe Ipsos, Daedalus, Mobrog si JTN Panel si intru foarte rar sa deschid mail-urile de la ei pentru ca nu am timp. De regula le completez sondajele odata la 4-5 zile si dupa acest timp clar punctele recompensa sunt mult mai mici decat daca as fii accesat si completat sondajul imediat. Cumulez destul de greu puncte cat sa fiu eligibila pentru ticketele cadou,dar am reusit pe Ipsos sa strang suficiente puncte pentru un ticket cadou de 10 lei.

Dupa ce am strans 500 de puncte si am putut opta pentru ticketul de 10 lei, am completat cu datele personale si de livrare si mi-au trimis mail ca a fost procesata comanda si voi primi ticketul in aproximativ 2-3 saptamani. Astazi, dupa 2 saptamani, am primit pachetelul, prin curier.

Ce vreau sa va spun este ca, daca aveti timp liber, puteti sa il fructificati un pic si cu astfel de activitati, mai ales daca petreceti multa vreme in mediul online. Site-uri de genul sunt destule si cu siguranta daca sunteti perseverenti si "pe faza" la sondajele lor, si punctele de rasplata sunt mai multe.

Daca doriti sa va faceti cont, veti avea nevoie de o invitatie de la un prieten. Am sa va rog, cine doreste, sa imi trimita un mail la adresa : mihaescu_iulia123@yahoo.com.

O zi frumoasa va doresc ! :)

Comentarii

Postări populare