Beautybox luna Martiee

  

                                                                   Bunaa,bunaa!

Stiu ca sunt in intarziere cu postarile,dar daca as avea mai mult timp..

In acest articol va povestesc ce am primit de la lookfantastic in beautybox-ul lunii Martie.
Primul lucru pe care vreau sa il spun (si probabil l-am mai zis) este faptul ca livrarea se face foarte repede. Tinand cont ca vin tocmai din U.K. m-au impresionat foarte frumos livrand prin curierat la 4-5 zile dupa ce am facut plata. Nota 10 din punctul asta de vedere! :)

 Ca si cutiutele anterioare, si aceasta a fost destul de consistenta.
Si avem asa :
1.Revista Elle,nelipsita din comenzi,cu un nr de 300 de pagini,all about fashion
2.Anticearcan, e intr-o nuanta universala, 1,7g ,pentru orice culoare a tenului si cel mai important pentru pielea mea:nu are parabeni!
3.Cea mai buna crema de fata incercata pana acum. O folosesc seara si uneori si dimineata,miroase genial,are o formula putin lichida si se aplica usor,intra repede in piele.Contine vitamine si antioxidanti.
4.Inca o crema hidratanta marca #Caudalie, 15 ml , nu am folosit-o momentan.Este conceputa in asa fel incat sa tina la distanta particulele de praf de pielea noastra.
5.Un autobronzant, 30 ml , inca astept sa se incalzeasca afara sa il pot folosi.Am citit ca a fost folosit prima data de modele podiumului Londonez..suna bine, nu ?
6.O masca de par #heatcure , am folosit-o,a fost bunicica,isi mentine mirosul fresh si mi-a lasat parul moale
7.De la #starskin , 2 chestiute ce se aplica sub ochi,bogate in suc de nuca de cocos, le-am folosit, am stat 15 minute cu ele si au fost ok si ca hidratare si pentru putina luminozitate.
Plus catalogul lookfantastic pentru luna Martie



Per total, sunt multumita de produse raportand pretul la calitate si la perseverenta cu care lokkfantastic isi trateaza clientii.
E totul bine pana aici,astept cutia pentru Aprilie.

Daca aveti abonamente de genul va astept sa impartasim opinii.Pe blog sau pe pagina de facebook :  https://www.facebook.com/Just-Julia-1201825609915648/
 Si daca ma poti ajuta cu un like&share,iti multumesc foarte frumos! :) 






Comentarii

Postări populare