Totul despre epilarea definitiva


   

                                                            Buna tuturor!

M-am decis sa scriu acest articol care va avea ca tema "epilarea definitiva" deoarece sunt sigura ca exista multe controverse pe aceasta tema.
Articolul este pur intentia mea,scriu din experienta epilarii definitive,nu fac reclama si nu imi aduce absolut nici un beneficiu.





   
Sa incepem..
In primul rand:Ce este epilarea definitiva ?
Este un proces de epilare efectuat in saloanele de infrumusetare, de regula cu ajutorul razelor IPL.
Cam asa arata masinaria care ne salveaza de parul nedorit.


IPL (intense pulsed light) este un dispozitiv medical de ultima generatie care a fost creat special pentru rezolvarea problemelor de pilozitate excesiva, ulterior fiind preluat de estetica medicala. 
Tratamentul este intotdeauna personalizat, iar personalizarea se face in functie de trei  parametri: tipul pielii, culoarea epidermei si tipul firului de par, informatii presetate in computerul aparatului si care determina intensitatea razei IPL.Cu cat ai mai putin par,cu atat intensitatea din sedinta in sedinta creste.Pe parcursul intregii sedinte trebuie sa porti ochelari ce iti feresc ochii de lumina respectivului impuls.
Nu exista efecte secundare. Local, pielea poate reactiona la tratament prin inrosire sau usor edem (umflaturi), simtome care dispar in cateva ore. Daca intensitatea tratamentului este foarte mare sau pielea este foarte sensibila, aceste efecte pot sa persiste cateva zile si sunt cunoscute sub denumirea de flictene (inrosiri locale), acestea fiind singurele ,,efecte secundare''. 

Eu,personal,am inceput epilarea definitiva acum 6 luni,am efectuat pana acum cate 6 sedinte pe diferite parti ale corpului,mai putin la axile,unde dupa 3 sedinte am cam scapat de firele de par.
Intodeauna vedeam aceasta solutie ca fiind una costisitoare si scumpa din punct de vedere al pretului.Am primit de la o prietena un voucher cu 3 sedinte gratuite:linie bikini,axile si inghinal.
Fiind gratis,m-am gandit ca nu am nimic de pierdut, m-am programat la salon si am mers acolo.Salonul se numeste"Eva salon",eu am efectuat sedintele in Brasov pentru ca aici locuiesc,dar stiu sigur ca au saloane in mai multe orase.Rezultatele cele mai bune s-au vazut in zola axile(subrat),cand doar dupa o sedinta mai aveam foarte putine fire.Imi cadeau zi de zi.Am fost super multumita,pentru ca pe langa faptul ca ,cadeau,cred ca aproximativ o luna nu mi-a mai crescut nici un firicel in plus.Am intrat pe site-ul lor,m-am documentat si am decis ca se merita sa continui.Cum spuneam,mi-am cumparat cateva abonamente a cate 6 sedinte fiecare pt zonele dorite si am inceput epilarea.Nu le laud serviciile cu vreun scop anume,dar au oferte pe care cred ca oricine si le poate permite.De ex un pachet de 4 sedinte axile costa doar 100 de lei,iar dupa ce efectuezi 6 sedinte pe o anumita zona, incepi sa ai preturi de fidelitate,preturi foarte foarte avantajoase pentru oricine.
O sedinta de mustata costa 40 Ron.Dupa 6 sedinte,pretul de fidelitate este 25 Ron.Cred ca se merita sa dai 300-400 ron sa stii ca scapi de stresul asta. Pentru mine orice forma de depilare a mustatii imi aducea niste iritatii de imi venea sa innebunesc si am decis ca se merita si mai presus, merit sa platesc aceasta suma si sa scap de ea pe un termen foaaaaarte lung.
Ce este de precizat este ca,dupa ce scapi in totalitate de parul nedorit,trebuie sa mergi sa faci sedinte de intretinere,sedinte la perioade lungi de timp,chiar si la 6 luni,pentru ca da,exista hormoni care se pun contra epilarii definitie. Daca apare o sarcina sau o criza hormonala sunt sanse sa mai apara cate un fir pe colo,dar cu siguranta apar fire foarte subtiri si decolorate.


Epilarea definitiva doare ?
Sensibilitatea pielii la efect termic este diferita de la o persoana la alta. Tratamentul se face cu o lampa cu filtre incluse, ceea ce diminueaza aproape total senzatia de cald (IPL este un aparat care face parte din familia laser). Senzatia de cald se reduce total dupa ce pe zona sensibila - tenul, axila sau mameloanele - se pulverizeaza apa termala.Eu folosesc apa termala de la Avene chiar si cand folosesc aparatul de ras,pentru mine chiar are efect.
De regula,in momentul in care aparatul ia contact cu pielea, se simtea o usoara caldura,urmata de o senzatie de racoare.Inainte de incepere,partea ce urmeaza a fii epilata este unsa cu un gel transparent.Nu doare,dar asta nu inseamna ca in zonele cu o sensibilitate ridica,precum inghinalul,nu se simte un usor discomfort,precum mici intepaturi,dar totul este suportabil :)
Precizez ca este foarte important ca inainte sa se faca o vizita la dermatolog,mai ales daca zona ce doresti a fi epilata are alunite! Acestea sunt mascate cu un creion alb,dar este bine pentru fiecare sa isi faca controlul de rutina.

La cat imp se revine dupa o sedinta ?
Intervalul intre sedinte este de 4-6 saptamani.Depinde de zona si de firul de par.Cum spuneam mai sus, eu la axile in 6 luni am efectut doar 3 sedinte pentru ca imi cresc 5 fire odata la 2 luni.In general,la axile firul este mai gros la radacina si mai inchis la culoarea,ceea ce este foarte bine,pentru ca dispar mai usor. Daca firul este subtire si deschis este necesar sa se faca mai multe sedinte.

Ce varsta trebuie sa am ?
Nu cunosc cu exactitate ce politici au unele saloane,dar cred ca cel mai ok este sa ai cel putin 18.
In momentul in care te apuci de acest proces,ti se va prezenta un"contract" pe care trebuie sa il semnezi in care iti asumi riscurile( de pilda daca  nu iti faci control dermatologic si te trezesti cu o iritatie de toata frumusetea si care sa nu-ti mai treaca, nu este vina lor).

Cat ma costa ?

Asa cum va spuneam, la "Eva salon", din punctul meu de vedere preturile sunt absolut accesibile oricui.Am vazut saloane unde cereau 100 Ron pt o sedinta la mustata si chiar le-am intrebat pe fete intr-o zi de ce au preturile atat de mici.Raspunsul a fost ca aceasta firma are saloane in toata tara,ceea ce le permite sa lase preturile mult in jos,pe cand unele saloane apartin unor proprietari,iar venitul salonului este singurul venit al detinatorului..si atunci se explica de ce ridica atat de mult preturile.
In cazul in care doresti un pachet cu sedinte mai multe care sa coste undeva la 1000-1500 Ron,pachetele se pot achizitiona si in rate,fara sa trebuiasca sa semnezi ceva.Pachetele luate de mine au costat destul de mult si am cazut de acord sa le achit in 3 rate,dar din cauza unor probleme de ale mele persoanale le-am achitat in 4 transe.Au fost foarte intelegatori din acest punct de vedere si nu m-au presat in niciun fel cu achitarea sumei pe care le-o datoram.Lunar,cand mergeam sa fac sedintele,plateam cate o parte din intreaga suma.
Ce va mai spun este faptul ca atunci cand cumperi un abonament,ti se ofera 2, 3 vouchere cu 3 sedinte gratuite cum am primit si eu de la prietena mea. Voucherele le poti oferi oricui vrei,iar daca persoana respectiva isi face sedintele respective,te alegi cu 10% reducere. Suna bine, nu?
Asa arata voucherele pe care eu le pot oferii prietenelor. Se scuza claritatea :d



Sper ca v-am raspuns la unele intrebari si articolul a fost interesant.

Daca decideti sa va apucati de epilare definitiva va urez succes si cat mai putine fire de par,iar pentru orice intrebare va astept aici :) 

http://evasalon.ro/      V-am atasat si link-ul salonului :) 






Comentarii

Postări populare