Gerovital Plant



                                                                    Bunaaa! :)

Am revenit cu un review,bineinteles,despre un produs marca Farmec!
Am sa va povestesc experienta mea foarte placuta cu Noua crema Gerovital Plant Moisturizing Cream cu Mac.
Crema hidratanta este produs premium al anului 2016,cel putin pentru mine.
Ingredientul principal ales este uleiul organic din Floare de Mac.In general,uleiul organic din Floarea Macului protejeaza tenul supus zilnic factorilor daunatori.Acesta are un efect calmant si protejeaza foarte bine in special tenul predispus la sensibilitate si iritare.Totodata previne deshidratarea,imbatranirea pielii si aparitia ridurilor.Produsul este hipoalergenic fara parabeni sau conservanti si asigura o prietenie stransa intre el si tenul nostru :).

Asa cum v-am scris si in articolele anterioare,tenul meu este unul extrem de sensibil.Foarte rar cand gasesc o crema hidratanta cu care sa se inteleaga.Cand noua gama de produse si-a facut aparitia pe piata,cei de la Farmec m-au incantat cu un mic cadou si mi-au oferit produsul pentru a ma bucura si eu de el.
O folosesc absolut zilnic,dimineata,seara,ca baza de machiaj,ca demachiant.Imediat am indragit-o.
Este cu siguranta cea mai hidratanta crema pe care am folosit-o. Imi tine excesul de sebum la distanta,imi simt pielea mult mai elastica si mai fina de cand o folosesc.
Are un gramaj de 50 ml.A mea este pe terminate,nu am mai lasat-o din mana de cand am primit-o.


Va recomand cu drag crema daca va confruntati cu probleme de sensibilitate sau daca pur si simplu simtiti nevoia de hidratare.Eu m-am obisnuit cu ea,ba chiar tenul meu imi da semnale cand are nevoie de ea si ma bucur ca in sfarsit folosesc o crema care si-a facut treaba pe tot parcusul folosirii.De foarte multe ori,cand piele devine obisnuita cu anumite ingrediente,respectivul produs numai ajuta cu nimic,insa crema Gerovital a facut fata acestei provocari si cu siguranta dupa ce o voi epuiza complet o voi achizitiona din nou,la obisnuitul pret de 21-23 de lei.

Spor la cumparaturi! :*


Comentarii

Postări populare