Astor Perfect Stay

                                                    Buuuunaa ! :)


In articolul de astazi va povestesc despre placuta si minunata mea experienta cu Astor.
Caut de multa vreme un luciu rezistent.Dar sa reziste bine,bine,nu doar cateva ore.Am incercat diverse branduri care mai de care mai calitative,dar Astor este nr 1!
Cotrobaiam prin diverse blogg-uri si am dat peste un articol despre cat de rezistente sunt unele luciuri.Erau enumerate produse de la mai multe marci,printre care si unul de la Astor.Era a 2-a oara cand vedeam pe un blog cat de laudata este aceasta firma.M-am dus frumusel in Dm,am cumparat luciul,dupa ce mi-am ales nuanta preferata,si seara in oras l-am pus pe buze.Efectiv m-a impresionat rezistenta lui.Nu se simte pe buze,nu le usuca,nu are un aspect de mat-dezhidratat,nu ramane pe pahar,pe lingura,nici pe gura prietenului meu :).

Despre minunatia asta vorbesc.
Tot ce trebuie facut este sa aplici culoarea,apoi luciul transparent pentru hidratare,si gata :)
Rezistenta,luciu si frumusete pana te decizi sa il dai jos.Se sterge frumos cu demachiant,nu se intinde,nu lasa urme sau umbre pe buze.
Este foarte greu,sau cel putin mie mi-a fost,pana am gasit ceva 100% de calitate si sa imi placa.Majoritatea brand-urile promit multe,insa rezultatul nu e acelasi,poate din cauza tenului pe care il ai sau poate din cauza produsului,insa Astor e diferit.
Mi-am pus toata increderea in el si datorita faptului ca este produs in Germania,iar eu tin mult la aceasta tara,au calitate.
Luciul este disponil pe foarte multe nuante,nu stiu cum este pretul,dar eu l-am achizitionat cu 42-43 de lei.Este un pret foarte bun,pentru cate face.
Va indrum,dragelor,cumparati-l! Se merita din plin! :)

Comentarii

Postări populare