Diana cu vanilie

                                                                            Buna!

In urma cu cateva luni tot auzeam despre o carte interesanta care cuprinde pagini despre toate aspectele vietii:dragoste,prieteni,societate..Cartea este alcatuita din scrierile Dianei Sorescu si ii este dedicata ei.O jurnalista renumita,care s'a stins din viata la doar 26 de ani in urma unui edem pulmonar.Diana era cunoscuta drept bloggerita"Diana cu vanilie".Isi asternea fiecare gand pe blogul sau,iar dupa moartea acesteia,scrierile sale de pe paginile bloggului,au devenit pagini reale,pagini ale unei carti numita"Diana cu Vanilie".
Scrierile sale sunt amuzante si totodata realiste,adresate in cea mai mare parte fetelor.
Am citit cartea si am selectat in jur de 50 de paragrafe care m'au amuzat,dar mi'au dat de gandit in ceea ce priveste comportamentul meu fata de oamenii din juru'mi..Cred ca ce a vrut cel mai mult  Diana sa ne transmita noua,fetelor,a fost sa invatam sa ne pretuim pe noi insise cel mai mult inainte de a oferi dragoste neconditionata celor din jurul nostru,fie iubit sau prietena,sau chiar un om oarecare.Sa invatam ca iubirea si iertarea au o limita si sa invatam cui merita sa le oferim..Si mai presus de toate sa invatam sa pretuim si sa apreciem totul,sa traim la intensitate fiecare clipa,pentru ca ea este exemplul clar ca uneori un moment sau o viata dureaza atat de putin..



 "Nu cred ca inveti vreodata sa nu'ti mai fie dor.Dar inveti ca pentru dor ai un singur leac"amintirile.Amintiri care ne fac inseperabili".

"Stii momentul ala cand te lovesti in cot si nu'ti mai simti mana toata?Sau cand dai cu degetul mic de la picior in tablia de la pat de'ti dau lacrimile instantaneu si'ti vine sa te tavalesti pe parchet ? Dragostea nebuna doare de 1000 de ori mai rau."















































Si pentru ca Diana a scris si poezii,le'am selectat pe cele care mie mi'au placut cel mai mult.









Comentarii

Postări populare