Produse Balea

                                                        Buna,dragelor!

Cunoastem cu totii expresia :"Ieftin si bun" , nu ?
Ei bine,produsele Balea se potrivesc perfect cu aceasta expresie.Sunt de o calitate laudabila,au un pret foarte convenabil si miross dulce,dulce,asa cum imi place mie :)Ador sa cumpar din dm acele spray-uri cu diverse arome:ciocolata,piersica,kiwi si altele.Iata cateva dintre produsele mele preferate Balea:
Primul este un gel de dus ce miroase a fructe de padure<3,al doilea este fixativul meu preferat ce miroase a capsuni,2 spray-uri de corp cu aroma de cirese si kiwi,o crema pentru talpi cu aroma de menta,care este foarte racoritoare si ultima crema,o crema tot pentru picioare care vara iti poate fii o prietena buna.Lasa un sclipici finut si atragator pe piele.
Mie una,cand intru in dm imi vine sa le cumpar pe toate.Au un ambalaj sweet..ma intreb ce reactie are un copil care se vede intre rafturile cu produse Balea :)) Iti vine sa le mananci nu altceva. Si sa dai 5 lei pe un gel de dus de 250 de ml,e o afacere foarte buna.Cand eram clasa a 12-a ,cred ca aproape fiecare fata din clasa  aveam un spray aromat in geanta,si obisnuiesc sa cumpar cate 1 pentru fiecare copil din familia mea.
Ah, si sa nu uit de balsamul de buze sa zic ca este foarte hidratant.Nu am unul momentan,dar promit sa vorbesc despre el atunci cand voi achiziona 1 nou.

Va astept cu parerile!Kesses:*

Comentarii

Postări populare