Produse Yves Rocher

                                                                     Buna,fetelor !

Stiu ca majoritatea dintre voi nu aveti prea multa incredere in produsele Avon,Oriflame,Lady's,Infinity sau chiar Yves Rocher.Intr-adevar,regulile sunt cam aceleasi la toate firmele:un discount nu prea incantator si ocazional cate un parfum,o crema nu tocmai de calitate.Insa Yves Rocher face exceptie.Am aflat de aceasta companie de la o prietena,multumita atat de cadouri,dar si de produse..si am zis sa incerc si eu. Am 18 ani si de la varsta de 13 am inceput pe rand sa fiu reprezentant la Avon si Oriflame.Nu ma pot lauda cu comenzi foarte bogate,dar pana si 10 lei  daca ii ai si nu sunt de la mamii si tatii e satisfacator, nu ?
Intai sa vorbesc despre produse.Rasfoind catalogul,mi'a atras privirea un lapte de corp.Acesta.
Nu mai stiu exact cat este pretul,in jur de 20 de lei,sper sa nu ma insel.In fine,ideea este ca acest lapte de corp e o minune.Vindeca orice.Cosuri,bubite,rani,crapaturi ale pielii,orice !Acum nu va ganditi ca vindeca peste noaptea acneea,dar eu o sa il folosesc mult timp de acum incolo.Acum cateva saptamani,mama mea a avut de spalat o haina dintr'un material destul de sensibil si a ales sa o spele de mana,iar detergentul i'a provocat bubite mici si rosii pe maini.A folosit seara inainte de culcare laptele,iar ziua acea roseala era diminuata aproape complet! 
Pe langa acest lapte de corp magic,pot lauda si gelurile de dus.Costa in jur de 8 lei unul,dar miroase foarte bine.Am avut cam toata gama de geluri,cumparandu'l in repetate randuri pe cel cu aroma de cafea.Te energizeaza.Acum singurul pe care il am este acesta.
Eu sunt adepta aromelor dulci,iar pe acesta imi vine sa il mananc :)).Lasa un miros dulce tare si placut pe piele.Pe langa aceste 2 produse le mai am si pe acestea:


Am cumparat cam toate produsele Yves Rocher,iar acum doar pe acestea le mai am.Urmeaza sa'mi cumpar altele noi.Despre fiecare as avea cate ceva de spus,despre parfumuri ca sunt foarte rezistente si puternice,despre gelul exfoliant ca lasa piele foarte catifelata,despre fondul de ten ca este foarte cremos si acopera foarte bine..dar astept si parerile voastre.:) Si ca tot vorbim despre Yves Rocher,va spun si despre cadouri ca sunt multumita.Pe langa faptul ca primesc mereu monstre de creme,fond de ten,parfum,fiecare campanie vine cu un cadou,pe langa discount.Eu am primit diverse portfarduri de toate marimile,genti,rucsacuri,parfumuri,creme antirid.Daca este cineva interesat,o sa le fac poze si cadourilor.
Plus de asta,daca te hotarasti sa devii reprezentant si te inscrie o prietena sau cineva cunoscut,ma refer sa nu iti faci singura inscrierea online,beneficiezi de o super oferta.Si tu si persoana care te inscrie aveti sansa sa va alegeti orice produs din catalog doriti,indiferent de pret,drept cadou.Deci va faceti cu 2 produse moca,cum s'ar zice:)..
Astept parerile voastre ! Kisses :*

Comentarii

Postări populare