Produse Oriflame

                                                                    Buna,fetelor!

In acest articol o sa va impartasesc parerea mea despre cateva produse Oriflame.Stiu ca am scris intr'un alt articol de genu' ca nu sunt chiar extrem de multumita de ele si intr-adevar nu le dau nota 10.
Ma impacam intr-un timp foarte bine cu fondul de ten Giordani Gold Age-Defying Fundation,apoi i-au schimbat formula si mi-am achizitionat fondul de ten Perfect Fusion Foundation.Pot sa spun ca si-a facut destul de bine treaba si e foarte cremos, de asemenea cand nu folosesc fond de ten,folosesc BB cream tot de la ei.Cam acestea sunt produse pe care le am marca Oriflame.

Parfumuri nu ma pot lauda ca folosesc..singurul care mi-a placut in mod deosebid a fost Giordani White, si nici fardurile nu prea si-au facut loc printre cosmeticele mele.Am folosit luni bune si gelul de dus gomand cu zmeura,lasa pielea moale si miroase si dulce.(gelul nu e in poza).Pot sa spun despre oje ca sunt chiar ok,rezista cateva zile bune pe unghie,iar intr-un timp foloseam mult si rimelele lor.Stick-ul corector,cel cu 2 culori m-a multumit de fiecare data cand ochii mei erau obositi si aveam cearcane,iar produsul caruia ,sa zicem, i'as da un 9,50 este rujul The One.M-a uimit ca,desi costa in jur de 15 lei,cred ca si mai putin,ramane pe buze cateva ore bune si nu se ia pe pahar. Astazi mi-am achizionat acest set care mie,una, mi s-a parut elegant si dragut si cred ca merge bine cu o camasa alba/neagra..
Gusturile omului pana la urma sunt discutabile :),asa ca astept si parerile voastre cu privire la produsele Oriflame.

Comentarii

Postări populare