Farmec-crema seboreglatoare

                                                              Bunaa,tuturor!

In acest articol va prezint un alt produs fermecat de la Gerovital care pentru mine a facut minuni!
Este vorba despre crema sebo-reglatoare purificatoare!
Sunt sigura ca atat femeile ,cat si barbatii,se confrunta cu o problema foarte des intalnita:acneea.
Uneori alimentatia sanatoasa,odihna buna si sportul nu reusesc sa combata aceasta problema..si atunci apelam la diverse creme si masti sperand sa aiba ca rezultat un ten curat si fin.
Ei bine,aceasta crema reuseste sa isi faca datoria extrem de bine.
Eu am folosit'o dimineata si seara si am observat schimbari inca dupa primele 2 zile.Excesul de sebum dispare.
Tenul meu este gras,uneori tinde spre exces si folosind crema Gerovital am realizat ca ma trezesc dimineata cu tenul normal,fara grasime nici macar in zona nasului,lucru pe care nu orice crema il reuseste.
Ingredientele ce stau la baza acestei minuni sunt ulei de galbenele si extractul de Boswellia Serrata . Extractele de origine vegetala aflate in compozitie au rolul de a proteja tenul si de a'i oferi luminozitate.
De asemenea,crema poate fii folosita si ca o buna baza de machiaj.
Produsul costa pana in 20 de lei si cred ca este disponibil in majoritatea farmaciilor.Oricum,"isi face banii" cum s'ar spune :)
Ca si pe celelalte produse Farmec,o recomand cu tot dragul !

Comentarii

Postări populare