Ce ne spunem cand nu ne vorbim

                                                          Buna,fetelor!

In acest articol o sa va spun despre o carte care pe mine m'a impresionat foarte placut! In primul rand,m'a atras faptul ca este alcatuita numai si numai din mail-urile dintre 2 oameni indragostiti,nelamuriti cu privire la semnificatia vietii si a dragostei.2 oameni care au renuntat cand trebuiau sa lupte,care au regretat si care au iubit.Recomand tutoror aceasta carte care te indeamna sa nu fugi niciodata de iubire si de sacrificiile cu care vine aceasta si ,mai ales,sa inveti sa te ierti pe tine si pe cei din jurul tau.Am selectat cateva pasaje din carte care mie mi-au placut foarte mult si care va vor ajuta sa va faceti o idee despre continutul acesteia.Ah,da,si era sa uit.Eu am cumparat'o de pe Emag.Costa in jur de 18 lei,iar transportul este gratuit.Spor la citit !


"Nu ti'am scris de o vesnicie.Tu mi'ai fi raspuns:"Cand iubesti...ce este o vesnicie?"

"Cand are prea multa libertate,omul,in loc sa zboare,isi leaga aripile,iar cand nu are libertate,zboara in cercul lui limitat inchipuindu'si ca'si atinge infinitul"

Poate ca una dintre cele mai simple incercari ale vietii a fost sa ne pierdem pe noi insine,sa dam o scurta vacanta eului,sa ne sufocam si sa ne dam seama ca nici sa murim unul fara altul nu putem,caci pana si moartea noastra e in doi."

"Timpul iubirii nu seamana cu timpul formal.33 de ani de absenta pot fii oricand 33 de respiratii."

"Greseala e dooar un inceput.Important e sa fim veseli.Sa ne bucure cand ne surprindemsa nu clacam cand ramanem uimiti,sa ne depasim cultul proptiului eu,si sa lasam si aripa celuilalt sa falfaie prin casa.Si nu trebuie sa iei niciodata in serios lucrurile care nu depind doar de tine.In rest,se rezolva.Din ce in ce mai frumos."

"Nu'mi este frica de nimic in ceea ce ne priveste.Am trecut prin Rai si prin Iad si o sa mai tot trecem prin multe.Faptul ca nu am ramas niciodata acolo este dovada ca ne iubim.Am ramas intotdeauna in noi,nu in afara noastra.Raiul si Iadul le'am adus in noi,nu le'am abandonat.Ne'am indragostit,ne'am alergat,ne'am inselat,ne'am jupuit,ne'am amestecat,ne'am jurat,ne'am ingenuncheat,ne'am zburat,ne'am trait si asa o sa facem pana la ultima suflare,din nou si din nou."

"Tot ce ni se intampla frumos,urat,divin,diabolic,suntem noi.Vreau sa traiesc cu tine tot,sa te vars si apoi sa o luam de la capat.Unul fara celalalt nu existam,oricat de mult am vrea.In momentul in care ne'am intalnit,ne'am amestecat sufletele."


Comentarii

Postări populare